joi, 12 septembrie 2013

Tratament ca la romani la Policlinica Astra

Cu totii stim cat de dulce e sa ajungi intr-un cabinet medical unde o banala asistenta se crede un fel de zeu pe pamant. Iata o relatare a unui cititor despre atitudinea cadrelor medicale de la Policlinica Astra din brasov, care ne intoarce cu 20 de ani in urma:

"RUSINE, RUSINE, RUSINE SA VA FIE...intreg personalului din Laborator - coordonat de dr Secara Mirela - Policlinica Astra Brasov!!!!

1.- Asteptam, joi, 12.09.2013, orele 8.30, impreuna cu cei 2 copii, cu varste cuprinse intre 2 si 4 ani, in fata cabinetului 109 din policlinica Astra, sa ne vina randul la efectuarea analizelor necesare inceperii gradinitei.

2.-O asistenta, plina de nesimtire si inzestrata cu un tupeu fantastic, introduce, fara rusine si cu acceptul tacit al dr. Secara Mirela, apropiatii, in vederea efectuarii aceluias tip de analize copiilor acestora, ignorand criteriul bazat pe ordinea sosirii.

3.- O abordez prin a-i atrage atentia cum ca la rand asteapta copii si nu este frumos ceea ce face...imi manifest dezamagirea ca policlinica este de stat...



4.- Intru cu copiii mei pentru efectuarea analizelor.

5.- Stupoare...tot personalul laboratorului se solidarizeaza impotriva mea, astfel:
- o alta asistenta, care implementeaza datele in calculator imi raspunde zambind sfidator : "Nu e de stat..e privata"...
"Cu atat mai rau" - zic eu..

6.- Dr Secara Mirela : "Va rog s-o lasati in pace pe colega mea (asistenta impricinata)..are nevoie de liniste..sa se poata concentra"..

Intre timp reusesc s-o fotografiez pe asistenta nesimtita fapt care o determina sa inceapa cu amenintari, cum ca n-am voie sa fotografiez..

7.- I se ofera fetitei mele o bomboana...copilul refuza politicos...asistenta generoasa spune pe un ton plin de dispret:" Aaaa, semanam cu tati, nu-i asa??"


RUSINE, RUSINE, RUSINE....NICIUN COPIL NU ESTE MAI EGAL CA ALTUL..."

Un comentariu:

  1. In Romania nu se va schimba prea curand ceva in sensul acesta , caz de genul acesta sau chiar mai grav este acoperit de cei din sistem , nici macar cei care ar putea sa faca mai mult pentru cei din afara sistemului nu o fac , acei 25 de ani inainte de 89' se mai resimt si acum , avem oameni pregatiti dar nu ajung sa conduca vreo institutie pentru ca P.C.R mai functioneaza si acum ( din nefericire )

    RăspundețiȘtergere

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...