miercuri, 7 noiembrie 2012

Am semnat pentru campania ALTFEM

Am fost curios cand am vazut cortul montat in Piata Sfatului. Am mers si mi-am bagat nasul :) si am vazut sloganul 'o campanie pentru schimbarea imaginii femeii in societate'. Fetele de acolo strangeau semnaturi pentru ca pentru prima data sa apara chipul unei femei pe o bancnota romaneasca. Am semnat si eu.

Mi-au dat si un cadou (cred ca e un suport de carti de vizita) roz pe care scrie ditamai textul ca e un proiect cofinantat din Fondul Social European prin nu stiu ce program care Investeste in Oameni.


Oricum, brosura contine niste date care pe mine m-au incantat fiindca nu mai auzisem despre aceste personalitati...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...