duminică, 29 aprilie 2012

Cum se recolteaza voturile de catre un porc basinos

Azi dimineata in Parcul Stefan cel Mare (partea dinspre biserica si piata) din cartierul Astra Brasov se faceau liste cu fraudarea alegerilor. Doi indivizi stateau la o masa cu niste liste in mana si un teanc de carti de identitate. Unul parea a fi "conducatorul" actiunii si il voi numi in continuare"porc basinos" (imi voi explica alegerea in cele ce urmeaza). Al doilea era un lingau.


Porcul basinos vorbea la telefon in timp ce flutura cartile de identitate si recitea listele de pe masa. Nu prea se sfia ca mai e lume prin preajma asa ca voi considera ca discutia nu era una privata. Porcul basinos intreba la telefon pe cineva daca nu vine sa semneze declaratia ca va vota cu cine trebuie la alegeri. Interlocutorul se pare ca nu a inteles despre ce este vorba fiindca porcul basinos i-a repetat ca este vorba de declaratia sa ca este de acord sa-l voteze pe Diaconescu. Interlocutorul i-a spus ca nu are buletin. Nu e problema ca nu ai nevoie de el acum, ci la vot.

Habar nu am cine este acest Diaconescu (am auzit de unu care era prin PSD si a fugit la UNPR - iar acum scriind aceste randuri mi-a picat fisa ca poate era vorba de Dan), daca este un nume de "cod" sau daca se referea la altceva....

Porcul basinos s-a ridicat de la masa. Lingaul a ramas. Acum imi doream sa imi fi urmat instinctul initial cand am ajuns in zona. Tocmai pe partea cealalta a parcului, in spatele blocului, era o patrula de politie care se odihnea intr-o masina la umbra. Aveam de gand sa merg sa le sugerez sa ii legitimeze pe cei doi indivizi. Ar fi fost tare interesant sa explice ce e cu acele liste si cu teancul de carti de identitate. Am primit o recomandare calduroasa sa ma bucur de aceasta zi de duminica. Asa am si facut.

Insa acum porcul basinos s-a ridicat de la masa si se pisa pe gardul viu din jurul parcului plin de copii la joaca, mame si bunicute. Huooo, porc imputit si basinos ce esti! Sa te pisi pe tine data viitoare, nu in parc ... jegosule!

S-a intors la masa unde lingaul i-a intins sticla de vin la pet de 2 litri si dupa cateva minute de baut si numarat si-au luat talpasita.

Poate era mai credibila situatia daca faceam macar o poza cu telefonul, ca sa nu mai zic de filmat. Dar aviz fraudatorilor de alegeri. Bai nesimtitilor... nu va mai pisati in parc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...