miercuri, 4 aprilie 2012

Tarife si orar balon fotbal Aleea Minerva

In curtea / langa Grupul Scolar Silvic 'Nicolae Rucareanu' de pe Aleea Minerva din cartierul Astra din Brasov exista un balon de fotbal "deschis publicului".


Din dorinta de a oferi pasionatilor fotbalisti informatii despre orarul si tarifele de inchiriere ale terenului, m-am delasat la fata locului pentru a strange aceste informatii.




La intrare era postat un nene la vreo 50-60 de ani, extrem de "binevoitor" si cu simt pentru afacere. Daca omu' asta e angajat acolo merita verificat, daca e patron - locul merita ocolit.


L-a bufnit un pic rasul cand am intrebat de orarul si tarifele practicate pentru inchirierea balonului pentru o partida de fotbal.


Citez raspunsul: "Lista cu tarife si orar? Este, dar cu ora." Ce naiba ar trebui sa insemne asta?
Omul nu se dezminte si cand am insistat sa aflu cum poate cineva sa vina la ei la balon, continua cu prostia: "Care e interesat sa vina sa intrebe." Pai bai nene, eu ce am facut acum? Hai sictir ca esti prost tare!


Era o pancarda semi-ruginita cu niste numere de telefon. Dar mai bine lasa ca exista multe alte baloane pentru fotbal prin Brasov.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...