marți, 31 iulie 2012

Noroc ca pliantele nu-s de vanzare

M-am amuzat teribil zilele trecute la Lidl. Stateam linistit la o casa (cam lung timpul de asteptare in ultima vreme) si o vad pe duduia din fata mea ca pune mana pe un teanc de oferte si la aseaza in carucior. Dupa ce se servesc in voie cu pungile gratuite de la patiserie sau fructe, acum au pus ochii pe pliantele gratuite.

Ma gandeam ca poate e ceva de decupat din revista pentru vreo reducere. Vazusem deja oferta si nu continea niciun voucher.






O pensionara din spatele meu (da, nu i-am oferit locul meu la coada!) nu a stat pe ganduri si a insfacat celalalt teanc de oferte! Oameni buni... v-au fugit oile de acasa?

5 comentarii:

  1. Mai am si eu vecini care strang ofertele lasate de cei carora le e lene sa le bage in cutia postala, si se duc si isi iau hartie igienica ( cate kg de hartie iti trebuie ca sa primesti hartie igienica, nu stiu). Oricum e tare faza cu pungile luate, nu stiam:)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. faza cu pungile e destul de veche. Pe timpuri era boerie la carrefour si real cand iti dadeau cu nemiluita pungi din alea faine la casa. Dupa ce s-a introdus ecotaxa romanu s-a reorientat catre alte pungi moca: cele transparente de la raionul cu fructe. Sunt net inferioare celor care se dadeau la case, tip maiou, insa sunt gratis

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Unele de la Kaufland ard ca sunt hartie normala de ziar. Alea cu hartie lucioasa intr-adevar nu ard.

      Ștergere

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...