miercuri, 2 noiembrie 2011

Breaking News: Brasoveni uitati de wizzAir pe aeroport

Un grup de turisti brasoveni a fost "uitat" de catre cei de la WizzAir in aceasta dimineata (miercuri, 2 noiembrie 2011) pe aeroportul Lutton din Londra (Marea Britanie).

Brasovenii urmau sa se imbarce in zborul W6 3702 la ora locala 07:35 (09:35 ora Romaniei), urmand sa aterizeze pe aeroportul international din Targu Mures la ora locala 12:30 (in mai putin de o ora).

Dupa ce brasovenii au facut formalitatile de check in si au predat bagajele la cala, au fost informati ca avionul apartinand companiei low cost Wizz Air (cu care urmau sa ajunga in Romania) are intarzieri.

Nu s-a afisat nimic pe ecranele de informare, iar cand acestia au intrebat dupa o vreme cand va decola avionul... au fost informati ca avionul a decolat deja cu destinatia Targu Mures, Romania. Bineinteles fara ei, care nu au mai fost anuntati de personalul responsabil ca s-a modificat schimbarea si ca de fapt nu mai e nicio intarziere.

La serviciul de relatii cu clientii al Wizz Air (numar de telefon 0903760100 taxat cu 2.7 RON pe minut!) operatoarea care a raspuns habar nu avea despre nimic. Cu un accent puternic unguresc de abia se intelegea ce spune in romana, am fost informat ca dansii nu stiu sa existe vreo intarziere a zborului Lutton Londra - Targu Mures si nici de pasageri care sa nu fi apucat sa se imbarce in aeronava.

Cum este posibil ca personalul aeroportului / companiei Wizz Air / avionului sa informeze un grup de pasageri de o intarziere, dar sa nu ii informeze ca de fapt nu e nicio intarziere? Cum este posibil ca bagajele lasate de brasoveni la cala sa ajunga in avion (pentru ca la aeroport nu mai erau) si posesorii lor sa nu se imbarce in avion?

Eu cand am fost cu Wizz Air la Londra tin minte ca un pasager s-a razgandit si nu a mai vrut sa urce in avion. Au intarziat zborul cu jumatate de ora pentru a-i gasi bagajul la cala: bagajul nu poate fi lasat in avion daca posesorul lui nu se mai imbarca (ne informasera ca aceasta este procedura).

Brasovenii se pot intoarce acasa tot cu Wizz Air, insa pe propria cheltuiala. Un bilet pentru joi sau vineri catre Bucuresti costa 102 GBP (adica lire sterline) sau vineri catre Targu Mures cu 51 GBP. Cica pot depune reclamatie de pe site-ul companiei pentru a se analiza situatia.

7 comentarii:

  1. Nu cred ca Lutton e asa de mare, incat sa nu se auda din difuzoare anuntul zborului. Apropo, numai "brasovenii" au fost uitati acolo ?

    Plus ca la aeroport nu lucreaza angajatii WizzAir ci angajatii aeroportului, si acestia au dezinformat.

    Mi se pare un articol tendentios care sa faca antireclama companiei mentionate !

    RăspundețiȘtergere
  2. Luton e destul de mare avand in vedere ca de la biroul de check-in faci minim 10 minute de ALERGAT pe holuri pana la poarta de imbarcarea pentru aceasta cursa de WizzAir catre Targu Mures. Plus mai e perioada pierduta la verificarea corporala si a bagajului de mana.

    Si citeste mai atent ca am specificat "Cum este posibil ca personalul aeroportului / companiei Wizz Air / avionului sa informeze ".

    Si da, este un articol menit sa atraga atentia asupra serviciilor slabe (de altfel declarate low cost) ale WizzAir. Si ce?

    Eu am sunat la Serviciul de Relatii cu Clientii WizzAir, nu in alta parte!

    RăspundețiȘtergere
  3. pur si simplu, avionul nu a avut nici o intirziere, ci grupul prea distrat, a pierdut avionul.

    in toate aeroporturile, prin difuzoare se striga persoanele lipsa ...

    oamenii ar trebui sa fie mai atenti, nu sa viseze cai verzi pe pereti !

    RăspundețiȘtergere
  4. apropo ce inseamna un "grup" de brasoveni ?

    RăspundețiȘtergere
  5. amadeus79 nu esti "bine intentionat" cu scuzele pe care incerci sa i le gasesti "personalului de la aeroport / Wizz Air / avion". Daca vrei poti sa "inventezi" un happy end pentru aceasta stire si asa o sa ne bucuram cu totii ca astfel de situatii nu se intampla pe aeroporturi si bineinteles sa nu uiti sa specifici ca Wizz Air e numai "miere". Doar tu ai fost acolo si stii cum a fost de fapt.

    Multumesc pentru interesul acordat articolului.

    RăspundețiȘtergere
  6. EU SUN LA NUMARUL DE TELEFON 0903760100 DE PE ORANJ ...AM INCARCAT TELEFONUL SPECIAL SI NU MA LASA DELOC ...LA CLUJ NU RASPUNDE NIMENI PE NR. DE WIZZ....FIRMA DE RAHAT CE POT SA ZIC ....COSTA POCO ...VALE POCO ...ADICA...COSTA PUTIN...VALOREAZA PUTIN ...ASTA E ......
    STIE CINEVA UN NR. DE-A LOR DE ROMANIA SA POT LUA LEGATURA CU EI ?????????????????????????????????????????????????????????????

    RăspundețiȘtergere
  7. Toate numerele sunt trecute pe pagina lor de contact. Alte numere nu stiu :(

    RăspundețiȘtergere

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...