marți, 16 octombrie 2012

2 bunicute la banca... gresita

Asta parca ar fi banc, dar nu e. M-am prapadit de ras, desi ma cam grabeam. Eram la banca la Piraeus, cea de la Faget...

Doua bunicute in fata mea se tot "luptau" cu sistemul bancar din Romania. Incercau sa afle niste detalii despre propriul cont bancar. Probabil credeau ca tanarul de la ghiseu e rautacios cand le-a zis ca nu exista vreun cont pe numele solicitat.

A mai verificat o data buletinul si le-a transmis ca intr-adevar nu exista contul. Vazand indarjirea functionarului bancar, una din bunicute: "Dar... draga, sigur ai cont la Piraeus?". "Cum sa nu am draga cont? Pai nu la ei primesc eu pensia pe card? Uite aici ca am cardul de la Piraeus in mana." Si incepe sa scotoceasca prin poseta si cand il gaseste, a inceput sa flutute cardul pe sub nasul celui de la ghiseu. "Na! V-am zis eu ca am card la Piraeus!"


... "Dar, doamna, pe card scrie Raiffaisen!"
"Pai si eu ce am zis? Normal ca am card la Raiffeisen."
"Exact, dar noi suntem Piraeus"....
... liniste totala... eu radeam de nu mai puteam... trecusera deja 10 minute...
"Pai sa ne scuzati atunci.."


N-as fi zis ca asa ceva este posibil. Ce-i drept e ca Piraeus si Raiffeisen au cam aceleasi culori... (la fel cu FC Brasov)... si agentiile astea bancare apar si si dispar ca ciupercile dupa ploaie... dar chiar asa? :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...