joi, 11 octombrie 2012

Cu aroganta, Lidl deschide un nou magazin in Brasov

In 7 septembrie 2012 am trimis pe adresa de mail a biroului de presa Lidl o solicitare de informatii legata de deschiderea celui de-al cincelea magazin in Brasov. Am specificat si adresa  noului magazin.

Dupa mai bine de o luna, pe 9 octombrie 2012, s-a indurat cineva de la biroul de presa sa raspunda. Desi inca din luna august erau sigle Lidl la acea locatie ei zic ca nu pot dezvalui informatii. Mai, voi sunteti de pe alta planeta? Dar v-a cerut cineva sa ziceti altceva decat ceea ce era evident / afisat in public?





from: presa@lidl.ro
to: blogdinbrasov@gmail.com
date: Tue, Oct 9, 2012 at 1:26 PM
subject: Re: Deschidere magazin Brasov

Buna ziua,

Va multumim pentru interesul acordat companiei noastre. Din pacate nu va
putem furniza detalii referitoare la deschiderile de magazine. Mai multe
informatii despre deschidere veti primi inaintea lansarii oficiale a
magazinului.

Multumim pentru intelegere,
Cu stimă / Mit freundlichen Grüßen


Georgiana-Kety Tugearu
Tel.: +40 3728192xx


Mi se pare inacceptabil ca raspunsul a venit asa de tarziu. Nu am cerut informatii vreunui CEO, ci biroului de presa. Raspunsul este probabil predefinit. Dar un raspuns oficial din partea unui angajat al gigantului Lidl ar fi trebuit sa contina o "carte de vizita" a persoanei care raspunde la solicitare. Si pentru ca emailul pare a fi scris de pe un smartphone stand la o terasa imi permit sa public aceste informatii avand in vedere ca emailul nu contine un disclaimer de confidentialitate. Am sters totusi ultimele 2 cifre ale numarului de telefon.

Dar informatii sunt oricum pe net. Am gasit-o pe superba blonda Georgiana-Kety Tugearu care mi-a raspuns la mail pe LinkedIn. Este din ianuarie 2012 PR Manager la Lidl Romania.


Informatii concrete ne prezinta azi BZB. oare astia cum au acces la  aceste informatii?

"Primăria Braşov a eliberat săptămâna trecută autorizaţia de construcţie pentru realizarea lucrării „Alimentare cu energie electrică spaţiu comercial şi reglementare reţele electrice existente” solicitată de compania Lidl Discount.  Termenul pentru realizarea lucrării este de 30 de zile, ceea ce înseamnă că cel târziu în luna decembrie lanţul Lidl va deschide cel de-al cincilea magazin în municipiul Braşov, locaţia menţionată în autorizaţie fiind strada Carpaţilor, cartier Valea Cetăţii. "

5 comentarii:

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...