Situatie incredibila la casieria RCS&RDS de pe Saturn (vis-a-vis de Orizont) unda o angajata frustrata se cearta cu clientii de parca acestia vin sa ceara bani cu imprumutul, nu sa plateasca facturi!
Se intampla vinerea trecuta cand era aglomeratie mare si la ghiseu era o batrana care-si platea facturile. Avea de platit cam 60 si ceva de lei. I-a dat casieritei 100 de lei si ceva marunt cat mai trebuia ca sa primeasca rest 40 de lei.
Casierita nervoasa o intreaba (pe un ton de mahala) daca nu are inca 10 lei ca sa-i retuneze 50. Batrana nu avea alti bani, iar casierita parca turbata a inceput sa tipe ca "bine ca nu aveti 10 lei, dar eu trebuie sa am 40 de lei sa va dau inapoi. Esti chiar culmea!"
POFTIM!?!? Cum adica sa se lege o amarata de casierita de un client care vine sa plateasca facturi? Nu pentru asta e platita? Si mai ales sa zbiere asa la o batrana? Si cum adica "esti chiar culmea"? Madam, esti cu pluta?
Toata lumea tacea malc pana cand a rabufnit cineva (nu mai conteaza cine) si a certat-o pe casierita pentru obraznicia de care a dat doavada. A fost de ajuns sa-i bata cineva obrazul si instinctul de turma si-a facut efectul, iar in cateva secunde toata lumea care astepta la coada o apostrofa pe casierita cu aere "comuniste": ea parca le facea tuturor un favor ca sta in spatele ghiseului sa incaseze facturile. Hai sictir, madam! (ca doar esti persoana publica si numele iti apare pe chitanta)
Eu am sunat sa-i fac reclamatie, insa numarul lor de informatii e de rahat si mereu se inchidea dupa ce robotelul vorbea 1 minut si 3 secunde. Dar mai e timp. De astfel de caractere nu avem nevoie in linia intai la casieria RDS. Daca esti asa de frustrata, madam, mergi si sapa santurile RDS ca sa va bagati cablurile in subteran!
bineinteles ca batranica este agresata verbal,dar de ce sa ne mai miram cand si patronii de la aceasta sa zicem firma si-au batut joc de noi cu rearanjarea canalelor,obligativitatea de a detine un decodor (pe care bineinteles ca nu ni-l pot asigura). eu de exemplu ca si foatre multi cetateni cu abonamentul extra+ nu mai beneficiez de vizionarea catorva canale care sunt in contract.de abia astept sa inchei contractul cu ei.am inteles ca sunt mari sanse sa intre pe piata romtelecomul(vorbesc de televiziunea prin cablu ).in acel moment firma RCS-RDS va trebui sa-si ia toate cablurile si cutiile de pe proprietatea mea (de pe scara blocului ),chiar daca vecinii mei vor continua colaborarea cu ei,sunt sigur ca vor gasi o solutie ca sa fim multumiti toti.
RăspundețiȘtergerechiar ma gandeam sa scriu si despre "noua grila" de programe... poate maine, trebuie sa fiu in forma... ca sunt multe de zis :)
Ștergerenu va mai mirati asa de astfel de specimene ...ele exista peste tot la birourile unor firme mari cu monopol pe anumite domenii, cat si la Finante, Primarie, etc ..adica angajati la stat platiti din banii contribuabililor ...toti se cred foarte "importanti" ..si ei sunt simpli casieri sau la birou de informatii ... la Finante zici ca le da in fiecare dimineata cate o jumatate de lamaie s-o manance iar cand te duci sa le intrebi ceva au niste fete acre si un chef de munca de iti vine sa o iei la fuga ...nu mai zic ca nici nu te lamuresc cu problemele pe care vrei sa le rezolvi... atata timp cat nu reactioneaza nimeni la sesizarile pe care le facem, inseamna ca ne luptam cu morile de vant ...daca i-ar "arde" la bani pe astfel de angajati, sa vezi cum si-ar schimba comportamentul ...nasol e ca si cei de deasupra lor sunt facuti din acelasi "aluat" ...e chestia aia cu "cine se aseamana se aduna "...
RăspundețiȘtergeream auzit ieri de o propunere ca in SUA bugetele primite de spitale sa fie in functie de multumirea clientilor. Pai la noi daca s-ar aplica asta pentru duduile mai sus mentionate ar fi super :)
Ștergereshi eu am intalnit o nebuna c-a ea la pct. de pe ''calea bucureshti'' aproape de stadionul ''i.c.i.m.'',doar ca era mai tanara decat cea din imagine.acel punct''rcs-rds'' numai exista.
RăspundețiȘtergere