miercuri, 31 octombrie 2012

Sighisoara, al doilea meu Brasov


La Sighisoara am ajuns prima data in urma cu 10 ani. La fel ca multi altii... datorita Festivalului Medieval din cetate.

Am prins si perioada "intunecata" a festivalului unde lumea se plimba pe strada cu afise de tot felul, numai ca sa mai stranga 1 leu pentru o bere: "miros picioare pentru 1 leu", "masaj erotic pentru 1 leu", "1 leu sarutul", "nu mai am bani de tren", "eu nu va prostesc, am nevoie de 1 leu pentru o bere", portrete, caricaturi, cantecele si orice.. oamenii aia mergeau acolo ca sa se distreze. Cantau serenade peste tot, improvizau scene de teatru si totul forfotea.

Si cu toate astea am revenit de atatea ori. Insa de mai multe ori in afar festivalului care inunda orasul. Chiar si asa, Sighisoara are mai mereu turisti straini, in grupuri organizate. parca mult mai multi decat primeste Brasovul.

Muzeul de istorie din Turnul cu ceas, cele 276 de trepte din scara acoperita, Biserica din Deal, Cimitirul din Deal, fosta temnita unde oamenii erau torturati, Casa lui Vlad Tepes si stradutele cu piatra cubica.

Pe catelul acesta l-am descoperit amuzand turistii din cetate. Are vreo 63 de ani (9 in ani de caine) si parca il cheama Jimmy. Cu siguranta varsta e alta, dar pare obosit. Nu prea exista multe pe care Jimmy sa nu le fi vazut.

Jimmy, cainele cetatii Sighisoara - distrand turistii

 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...