vineri, 11 noiembrie 2011

Asta este prea de tot! Liviu Guta jefuit intr-un mall din Brasov!


Asa ceva este inadmisibil! Cica pana si mult prea celebrul Liviu Guta (care este cel mai de seama artist contemporan al Brasovului) a fost jefuit! Si tocmai intr-un mall din Brasov, orasul lui natal!

O greseala impardonabila din partea hotilor brasoveni care acum in genunchi isi cer iertare. Dar e prea tarziu... DNA s-a sesizat, iar Politia Brasov este in alerta maxima: Liviu Guta ar putea fi acuzat ca si-a tinut portofelul la vedere si din cauza lui a fost talharit!




Micul Guta declara: "De obicei nu port portofel, dar ghinionul a fost că am căpătat unul cadou, de la un coleg de trupă. L-am pus în buzunarul de la spate, iar când am vrut să plătesc nota, am simțit că mi se face rău. Primul meu gând a fost că mă voi face de râs, mai ales că domnișoara chelneriță se uita lung la mine, chicotind cu colegele sale. Aveam vreo 1500 de lei în portofel. Trebuie acum să îmi fac actele - buletinul și permisul de conducere și, după cum știți, e vorba de multă alergătura, de stat pe la cozi la ghișee. Numai de asta nu aveam timp zilele astea". (sursa)

Oare manelistul se afla in mall-ul de langa Carrefour (care inca se construieste)?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...