marți, 8 mai 2012

Bizon brasovean pe trotuar

A devenit o regula ca toti cei care se comporta necorespunzator in tot ceea ce priveste autoturismul sa fie numiti bizoni. Mie imi place sa le zic asa.
Iata in cazul de fata un bizon de pe meleagurile noastre care intelege ca trotuarul este pentru a-si parca el harbul! News Alert: NU E ASA!









Trotuarele sunt pentru pietoni, batrani (pentru unii e cumplit de greu sa ocoleasca masinile de pe trotuar fiindca si asa se deplaseaza cu greutate), copii, parinti cu bebelusi si in niciun caz pentru masini care sa obstructioneze traseul pietonilor!

2 comentarii:

  1. Bai, acum hai sa fim seriosi! N-ai de unde sa stii ca in momentul in care a parcat el, poate locul liber (acum) din stanga era ocupat.. E o discutie mai lunga, si pe mine ma dispera Bizonii, dar exista mai multe aspecte al acestui subiect, locuri de parcare putine, amenzi nu prea se dau samd.. P.S.: Inca n-am vazut batrani sa mearga chiar pe bordura :-))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am zis nimic de locul liber de langa :P
      Chiar daca era loc liber langa (si s-a urcat pe trotuar ca sa nu ocupe un loc cu plata) sau ca era ocupat si s-a bagat unde era loc nu e un exemplu de urmat.

      Eu sincer am patit chiar pe trotuarul respectiv sa ma ia o batranica de brat si sa ma roage sa o ajut s afaca 2 pasi. Am crezut ca face misto de mine. Eh, problema era ca la "intersectia" a doua trotuare/alei era o imbinare mai inalta cu un centimetru. Batrana mi-a zis ca in fiecare zi iese la plimbare, dar cand ajunge acolo se opreste si asteapta fiindca ea nu poate trece singura. In continuare nu stiu daca era ceva gen camera ascunsa sau era nebuna, dar daca e adevarat... Doamne ajuta-ne cand o sa ajungem ca ei ca sunt multe chestii pe care nu le intelegem pana nu le traim.

      Ștergere

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...