marți, 15 mai 2012

Cat de mobil e internetul mobil?

Am fost sceptic de la inceput in ceea ce priveste internetul pe mobil. Si aici nu ma refer la cel prin retele wireless, ci la internetul mobil oferit de companiile de telefonie mobila, contra cost, acel pachet de date Mobile Internet.

Am facut un test neprogramat zilele astea si am reusit sa descarc niste date de pe mail (undeva la 15 MB) pe o distanta de 5 km de la Gara Brasov pana in pe Calea Bucuresti in Steagu - la hypermarketul Carrefour. Daca internetul e pe mobil inseamna ca te poti plimba oriunde ... oriunde au acoperire.


Care sunt partile bune si rele? Pai am reusit sa descarc fisierul desi am fost in continua miscare, fie cu autobuzul sau pe jos. Ma asteptam sa se intrerupa conexiunea cand intram in raza de actiune a altei antene si sa ii injur pe astia de la Vodafone (de la ei era internetul mobil). Insa surpriza a fost dubla: partea buna - fisierul a fost descarcat si mi-am facut treaba... iar partea proasta - o distanta de 5 km si aproximativ 30 de minute mi-au trebuit ca sa descarc 15 MB?

Fiecare interpreteaza cum vrea. Oare pe tableta s-ar misca mai bine sau ramane restrictie la viteaza de la mobile internet? Conteaza viteza de descarcare ca am parcurs acesti 5 km?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...