marți, 6 septembrie 2011

Coada in fata unor rafturi goale la piata din Steagu

Coada in fata unor vitrine goale la un magazin din Brasov
Culmea cumparaturilor sau asa sunt romanii in general?

Zilele trecute am intrat intr-un magazin (intr-un final mi-am dat seama ca am gresit intrarea) si la casierie era o coada imensa. Rafturile insa erau goale, la fel si vitrinele frigorifice (era un magazin de carne). Nu am putut insa sa nu aud discutia unor pensionari care nu au prins loc decat la capatul cozii... Se pare ca niciunul dintre ei nu stia ce se vinde acolo. Insa de dragul timpului liber au ramas la coada vorbind si intr-un final vor afla si care este "promotia" magazinului.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...