Imi povestea o cunostinta zilele trecute despre o problema cu cei de la asigurari Groupama.
Este vorba de punctul de lucru de pe strada Mihail Kogalniceanu din Centrul Civic, de la parterul cladirii care gazduieste printre altii Fiscul si BRD-ul. Acesta este un vechi punct de lucru al asiguratorilor de la Asiban care o data cu schimbarea proprietarului (fiind cumparati de cei de la Groupama), au ramas un pic pe dinafara cu multe dintre necesitatile impuse unui astfel de sector.
Spre exemplu acestia nu au la punctul de lucru o stampila a firmei pentru a putea legaliza un document oferit clientilor. Asa este doar o simpla coala de hartie, gasesc un sul de astfel de hartie la toaleta. Nici baza de date nu este comuna sau sincronizata cu cea de la celelalte sedii Groupama.
Astfel se ajunge la situatii penibile pentru ei in care trimit scrisori (de la sediul de pe strada Nicolae Iorga) catre clienti folosind numele vechi (pentru care exista doavada schimbarii in urma cu mai mult de 2 ani). Dar si mai revoltator este ca nici macar suma de plata pentru o amarata de asigurare nu o pot copia corect din baza de date pe o foaie de hartie. Clientul in cauza a primit o notificare de plata care era cu 20-30 de euro mai mare decat trebuia. La fel si notificarea schimbarii contului IBAN in care trebuia virata plata nu a fost facuta decat cu cateva zile inainte de scadenta. Daca acel client pleca in concediu si platea mai devreme in contul vechi? Nu ati fi fost in stare sa dati de urma platii nici pana astazi.
"Ups! Ne para rau! Chiar nu ni s-a mai intamplat asa ceva saptamana asta!"
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!