vineri, 3 august 2012

Somn usor la info CFR Brasov

Cum sa-ti vina sa o mai trezesti pe duduia de la ghiseul de Informatii din gara CFR Brasov, cand doarme ca un bebelus?

In una din noptile trecute calatorii au trecut rand pe rand pe la ghiseul Informatii si au facut stanga imprejur: pur si simplu nu aveai cu cine vorbi!

Intr-un final, ceferista a tresarit si plina de dor de munca s-a uitat crucis la un bilet achizionat online de parca era prima data cand vede asa ceva.



Rezolvarea? Mergeti la casa de bilete si intrebati daca mai trebuie ceva.

Surpriza a fost aceeasi la casa de bilete. Nici macar nashul de pe tren nu a mai vrut sa verifice biletul. Aaa, voi sunteti cu biletul online de la Brasov? Nu e nevoie sa-l mai vad. Deci asa functioneaza biletele online de la CFR? Se anunta prin statie ca e unu' cu bilet din ala ciudat si sa nu-l mai verifice? :))

2 comentarii:

  1. Eu imi iau de ceva vreme bilete online cand merg la/ ma intorc de la Brasov si n-am avut niciodata probleme in tren.

    E drept ca nici nu m-am gandit vreodata sa intreb in statie daca ar mai trebui ceva. Oricum, am mai vazut destui cu bilete luate online. Si nu mi se pare ceva surprinzator avand in vedere ca e semnificativ mai ieftin din moment ce se cumuleaza reducerile (dus-intors, cu anticipatie, online, MasterCard) si ajung sa platesc pentru Intercity mai putin decat as plati pentru Inter-Regio atunci cand imi iau bilet din gara inaintea calatoriei.

    PS - L-as impaia de viu pe cel care a facut site-ul ala! Desi poate ar trebui sa spun mersi ca macar merge...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiam ca mai au reducere suplimentara pentru Master card. Oricum e fain ca la ei reducerile se cumuleaza.

      Ștergere

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...