luni, 27 august 2012

Balta Cismasu - liniste si relaxare langa Brasov

Balta Cismasu este recomandata atat pescarilor (care nu sunt tocmai inraiti sa aiba neaparat captura mare), cat si pentru insotitorii care nu prea se dau in vant dupa pescuit... mai mult dupa liniste, relaxare, un gratar bun si frumusetea naturii.

Balta Cismasu este o parte abandonata a raului Olt (dupa ce s-a taiat o bucla si s-a scurtat traseul). Aceasta a fost deschisa publicului in urma cu vreo 10 ani, capturile nu sunt impresionante in comparatie cu frumusetea zonei.






Pretul unei partide prelungite de pescuit (12 ore) este de 15 lei iarna la copca si de 35 de lei in rest. De luat in considerare ca limita este de 5 kg de peste si se pot folosi maxim 3 undite pe persoana. Pentru zona de agrement (bancute, mese si gratare) se plateste o taxa de 3 lei de persoana.

La balta Cismasu se poate ajunge din Brasov cam in 20 de minute. Sunt 15 km de la gara CFR Brasov prin Triaj -> Harman -> si pe drumul spre Bod este pe dreapta  inainte de Poiana Craitelor.














Multumiri Biancai Buca pentru fotografiile realizate la balta Cismasu.

7 comentarii:

  1. pestele de pe gratar e de la Metro. Acolo se prinde peste nu. In fiecae noapte sunt hraniti bine.
    Ce-i drept e frumos si liniste.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel de pe gratar e cumparat, dar nu de la Metro, insa pe profilul de Facebook e adevarat captura de la Balta. Insa, intr-adevar trebuie sa stai o zi intreaga pentru doi pesti mai mari:)

    RăspundețiȘtergere
  3. La cat mai multe articole despre frumusetile din judet!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Bya. De fiecare data cand descopar ceva nou si interesant cu siguranta va aparea si aici :)

      Ștergere
  4. am 2 ani ce merg incontinuu la cismasu pe capat de balta si niciodata nu am plecat acasa fara 2 3 crapi frumosi si 3 4 kg de caras .... e singura balta unde poti sa pescuiesti in largul tau si nu te deranjeaza nimeni

    RăspundețiȘtergere
  5. Sincer,am fostt de mai multe ori la Cismasu,toata stima,extraordinar,am pescuit in jur de 7-8 ore fara 1,5-2kg nu am plecat acasa.Chiar merita banii,felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna dimineata. Eu am fost la inceputul lui mai 2018 si am prins in 3 ore maxim 3 carasi frumosi la viermusi si unul la rama rosie. Cum a dat soarele nu am mai tras deloc. in rest liniste si pace.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...