miercuri, 8 august 2012

Cu laptop si priza in trenurile CFR

S-a mai modernizat si CFR-ul asta!

Desi biletele costa o caruta de bani, pe anumite rute trenurile sunt decente chiar si la clasa a doua. Poti beneficia de un loc intr-un vagon care pe langa ca are aer conditionat (uneori trebuie sa te imbraci bine ca sa nu-ti fie prea frig pe canicula asta!), mai au si masuta pentru jocuri sau de ce nu un laptop?

CFR-ul ofera si "infrastructura" pentru laptop: ai la dispozitie chiar si priza pentru reincarcarea bateriei de la laptop sau de ce nu acumulatorii pentru camera foto sau video. Fara nicio alta suprataxa.

Un exemplu fericit pe ruta Brasov - Bucuresti.

 

2 comentarii:

  1. Dar au asa ceva de ani buni... Cu siguranta de dinainte de 2010. Si spun 2010, pentru ca inainte de jumatatea anului ala le priveam dispretuitoare - laptopul meu nu atinsese limita de trei ani si bateria ma tinea lejer 4 ore+, mai mult decat suficient pentru un drum Bucuresti-Brasov daca plecam cu ea la peste 75%, chiar daca in perioada aia cel mai bun timp era parca in jur de 3 ore.

    Mai exista si acum vagoane clasice, dar majoritatea vagoanelor pentru tot ce era IC sau rapid sunt ca in poza.

    Insa, chiar si luand prizele in calcul, tot preferam vagoanele vechi. Motivul? Erau mai putin inghesuite, doar cate 3 locuri pe latimea trenului la vagoanele de IC sau rapid (acum mai toate vagoanele au cate 4 locuri pe latime), iar spatiul dintre locurile aflate fata in fata era si el parca mai mare. Acum simt ca n-am loc pentru picioare, iar eu am doar 1m si 64cm - ma intreb cum se simt cei de aproape 2m...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea sunt fan sa merg cu trenul, dar linia Brasov - Bucuresti cred ca este o exceptie. Sunt multe alte rute in tara care inca au trenuri vechi, nici vorba de priza sau aer conditionat :)

      Eu am incaput si nu m-am simtit prea presat de vecini, desi nu ating extremele mentionate de tine. Mai inghesuit mi s-a parut spre exemplu la Wizz Air... insa cu avionul ajungi mai repede decat in cazul majoritatii trenurilor pe rutele din tara. Poate de aia nu s-a simtit.

      Ștergere

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...