miercuri, 31 august 2011

Taximetristii de la Gara Brasov

Taxi cu tarif marit parcat la Gara Brasov

Taximetristii de la Gara CFR Brasov au un fel de pact incheiat, asa ca aproape de fiecare data, primele masini din fata sunt cele cu tarife mari.

Acestea apartin unor taximetristi privati care mai tot timpul sunt cei care stau primii in rand, poate - poate pica un turist care nu stie sa citeasca.

Tariful acestora este de 2,2 ron / km, fata de tariful de 1,35 ron/km practicat de majoritatea firmelor de taxi din Brasov. Avand tariful cu 60% mai mare decat al celorlalti taximetristi, profitul nu poate fi decat unul frumusel.

Insa este bine sa te uiti de 2 ori inainte de a te urca in masina pentru ca sa nu platesti cu cativa zeci de lei in plus degeaba. Parcarea de langa gara este mereu plina cu taxiuri, nu trebuie decat sa alegi pretul corect.





Un alt taxi la Gara Brasov care afiseaza tarife exegerate

Coada de taxiuri de la Gara Brasov.
Primele masini fiind taxiurile "suspecte"

3 comentarii:

  1. Eu am patit sa imi ia 15 lei de la Gara pana la ITC, avea pus un tarif chiar mai mare decat atat. Cand l-am intrebat ce tarif are... a zis ca asa e tariful normal. Am coborat imediat, desi mai aveam de mers destul :))

    RăspundețiȘtergere
  2. bai tu ala desteptu sti ca intr-un stat democrat pretul se stabileste in functie de cerere si oferta iati calculator fraiere si calculeaza 60 de bani in plus fata de 1'35 un tarif neactualizat de 3 ani la 10 km 6 lei

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper ca Anonim1 nu se va supara la remarca acida a lui Anonim2, care clar este unul din acei taximetristi. Nicio problema.

    Eu unul zic ca intr-adevar este treaba lor ca au tariful mai mare si este de asemenea treaba mea ca vreau sa instiintez pe toata lumea sa fie atenta. E decizia fiecaruia sa aleaga ce taxi doreste, nu il obliga nimeni sa faca ceva anume. Daca un taximetrist cu 1.35 ron/km poate sa faca jobul asta inseamna ca unul cu 2.2 ron/km e mai lenes si vrea acelasi profit pentru mai putina munca.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...