duminică, 25 septembrie 2011

Giratoriu Calea Bucuresti - Zizinului - Toamnei - 15 Noiembrie


De cateva zile se lucreaza la noul giratoriu de la intersectia strazilor:
  •  Calea Bucuresti 
  •  Zizinului 
  •  Toamnei 
  •  15 Noiembrie

Acesta va fi finalizat in cursul lunii octombrie 2011 (deocamdata sunt in grafic pentru inaugurare joi, 20 octombrie 2011).



 



Update 28 septembrie 2011: Iata si cateva imagini din prima zi cand a fost "montat" giratoriul cu marcajele temporare de circulatie la intersectia din zona "3 alimentare"

3 comentarii:

  1. Imi plac giratoriile.Dar giratoriul din 3 alimentari mi se pare cea mai mare porcarie.De cand a-u inceput lucrarile e un haos total.Nu inteleg cum vine un giratoriu care face legatura cu o portiune de drum cu sens unic!?!?
    Poate sant eu mai greu de cap si o minte luminata imi explica si mie logica...
    Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am fost sceptic in privinta oricarui nou giratoriu din Brasov, recunosc asta. Insa multe s-au dovedit a fi foarte utile.

    Astazi am trecut pe la giratoriul asta (au pus deja gazon si flori) si nu a trebuit sa astept deloc. Dar e duminica :)

    Sun curios cum e in cursul saptamanii in orele de varf...

    RăspundețiȘtergere
  3. De pe Calea Bucuresti spre Toamnei: DEZASTRU , mori lent

    RăspundețiȘtergere

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...