marți, 18 octombrie 2011

Mesaj pe gardul unui cimitir: P.S. I Love You

Cel mai original mesaj de pegardul unui cimitir...
"P.S. I Love You"
De cate ori trec pe strada Iuliu Maniu din Brasov, de atatea ori vad mesajul scris pe gardul din statia de autobuz: "P.S. I love you".

La inceput nu i-am dat prea multa importanta, insa m-am uitat ce se afla in spatele acelui gard inalt de beton si am descoperit... un cimitir. (Am trecut de sute de ori pe acolo, dar niciodata nu am fost curios.) Un ultim mesaj de iubire adresat cuiva drag, decedat? Poate da sau poate nu. Cimitirul se afla in curtea unei biserici evanghelice, la intesectia strazilor Iuliu Maniu si Doctor Thoma Ionescu (vis-a-vis de Scoala Generala nr. 5).

Incarcatura emotionala a acestui mesaj imi aduce aminte ca am citit odata despre momentul in care Maradona castiga campionatul Italiei cu Napoli...



Cimitirul parasit de pe strada Iuliu Maniu

Se intampla in anul 1987. Maradona castiga campionatul Italiei cu formatia SSC Napoli. Era primul campionat din istoria acestui club din sudul Italiei. Fanaticii suporteri napoletani au ales sa sarbatoreasca momentul istoric printr-un mesaj scris pe gardul cimitirului: "Nici nu stiti ce ati pierdut!". Atat de mare era pasiunea pentru clubul de fotbal din oras, dar la fel de mare era parerea de rau pentru cei care nu apucasera sa vada vreodata echipa Napoli - campioana Italiei.


Biserica Evanghelica de la intesectia strazilor Iuliu Maniu si Doctor Thoma Ionescu (foto Google)


2 comentarii:

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...