marți, 25 octombrie 2011

RDS a crapat iar

De cateva ore (pe 25 octombrie 2011) clientii RDS din cartierele Astra, Florilor si Uzina 2 nu pot folosi serviciile pentru care platesc abonament lunar.

La serviciul de relatii cu clientii ai RCS&RDS (numar de telefon 0368400401) operatorii transmit pe banda rulanta mesaje ca niste robotei: "Da, stim ca in Astra nu functioneaza internetul. Da, stim si incercam sa rezolvam cablu TV in Florilor. Da, serviciul de telefonie fixa este la pamant in Uzina 2."


Pe scurt, este o noua zi in care cablu tv, internetul si telefonul de la RDS nu functioneaza. Pentru doritorii de reclamatii, trebuie sa sunati la numarul de relatii cu clientii sa reclamati ca nu va functioneaza serviciile RDS. Veti primi un numar de inregistrare pe baza caruia trebuie sa va deplasati la sediul de pe N.D.Cocea, iar acolo la intrare, pe dreapta este departamentul de reclamatii scrise. Biroul arata ca si cum individul respectiv ar fi portar. Nu este nicio diferenta. Atentie, nu este vorba nici de usa pentru departamentul de vanzari si nici de cea de la casierie. Este usa cea mai din stanga, iar programul de "lucru" este foarte "neprietenesc".

Pe baza acestei reclamatii scrise, se va face o "ancheta" in urma careia este posibil sa primiti banii inapoi pentru abonamentul platit... pentru o zi (sau pana cand se remediaza problema). Doar nu credeati ca primiti mai mult? Despagubiri sau daune nici vorba.

2 comentarii:

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...