joi, 6 decembrie 2012

A inceput nebunia in supermarketuri

Nebunie mare aseara in supermarketuri si cam asa va fi pana la sfarsitul anului. In Lidl, care nu e un supermarket mare... cred ca erau pe ora cam cati clienti estimasera arhitectii pentru o zi intreaga.

Era un mos care isi umpluse caruciorul ala imens cu vreo 20 de cutii cu praline. Vine end of the world si  ciocolata te salveaza?

Din ce in ce mai tare imi doresc ca Lidl-ul sa ramana blocat de zecile de clienti cu cosuri uriase (asa, ca in trafic, la ore de varf)... poate asa o sa bage la cap sefii ca magazinasele lor au nevoie si de cosulete de cumparaturi, nu doar de ditamai containerele pe roti.

4 comentarii:

  1. Adevarul e ca dulciurile de la Lidl sunt calitate-pret cele mai bune.
    Si cum de mos nicolae toata lumea a cumparat dulciuri (ca si mine) e clar ca s-a facut coada... doar ca eu am fost cu o saptamana inainte sa nu aglomerez :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dulciurile Deluxe mi se par geniale (saptamana asta/ saptamana viitoare). Alea normale, ieftine pe care le-au avut si anul trecut (Favorina & co)... meh, neinteresante (poate cu exceptia feliutelor de tort cu diverse lichioruri si invelite in cioco). Din pacate, n-am ajuns inca prin Lidl. Sper sa ajung maine dimineata la prima ora. Altfel, parca vad ca nici chef n-o sa mai am numai gandindu-ma la posibila imbulzeala :))

    PS - Nu iau niciodata carut in Lidl. De multe ori mi-ar trebui un cos ca mi se cam varsa din brate (de obicei am intre 3 si 8 produse), dar carut n-as umple in veci, asa ca de ce sa-mi fac nervi ca n-am pe unde sa ma strecor cu el?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ieri a fost o exceptie, in seara asta era chiar lejer la case :)

      Ștergere

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...