joi, 6 decembrie 2012

Impresii de la aprinderea bradului de Craciun din Piata Sfatului

Astazi s-au aprins luminile la bradul de Craciun montat in Piata Sfatului din Brasov. S-a anuntat concert mare, dar din pacate trebuie sa spun cum a fost: V-AM SPUS EU?!?

Iata cateva opinii (la cald) postate pe Facebook despre atmosfera de "sarbatoare" din Piata Sfatului si "veselia" din jurul Bradului de Craciun...

 - "Nu e mare diferenţă faţă de ceilalţi ani... Poate doar înălţimea bradului. Cu asta ne mândrim şi cu asta defilăm"
- "la ce nebunie era pe acolo si o maaare de lume"
- "foarte frumos, nu am putut sa ajung acolo"
- "am fost si noi dar era o nebuneala totala..."
- "La asa multime...era normal"
- "asa nesimtire din partea unor oamenii nu am mai vazut ... numa' injurii si imbranceli.. e tipic romanilor"
- "Eu v-am spus ca astept alta "civilizatie" ca sa ma mai prinda cineva la aprinderea bradului"
- "asa ceva e scos din comun...mai bine nu mai mergeam ...mi-e scarba de genu' asta de oameni..."
- "barbati in toata firea sa scuipe pe geci niste fete..nu am mai vazut asa ceva..Doamne, pe lume traiesc.."
- "societatea in care traim....no comment"
- "adevarat..asta e..emanciparea si bunul simt sunt prea mult pentru unii oamenii.."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...